Δευτέρα 28 Αυγούστου 2023

STEP BY STEP : Secrets of Padlocks

Δεν έκρυψα ποτέ την αγάπη μου για τα λουκέτα .Όσο πιο μπερδεμένα και πολύπλοκα τόσο μεγαλύτερο το ενδιαφέρον μου να τα ζωγραφίσω .Φυσικά είναι και το θέμα που μου έφερε το πρώτο μου βραβείο. Συνεχίζουν να με αποζημιώνουν, όπως ακριβώς συνεχίζουν να με συναρπάζουν. Μου ζητήθηκε από το μεγαλύτερο περιοδικό στην Αμερική μα και στον κόσμο ( για χρωματιστά μολύβια ), να γράψω ένα άρθρο  και να ζωγραφίσω ένα λουκέτο βήμα βήμα .Μεγάλη  η τιμή που μου έκανε η Ann Kulberg https://annkullberg.com ,μεγάλη η ευκαιρία που μου έδωσε ,μα και μεγάλη η διαφήμιση που αφορά στο όνομά μου .Βήμα βήμα τα μυστικά των λουκέτων .



 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πορτρέτα

'' Φωτεινή Αποκάλυψη ''

''Φωτεινή Αποκάλυψη'' .....Από τις περιπλανήσεις μου στην νυχτερινή Ρώμη στάθηκα μπροστά σε τούτον τον θυρεό ....ένα κλικ τη...